Podpisanie umowy na remont basenu w Słupi
- kategoria:
- Aktualności
6 kwietnia 2017 roku w Starostwie Powiatowym w Kępnie podpisana została umowa na realizację zadania "Remont stacji uzdatniania wody i basenu w Zespole Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem".
Inwestycja w części finansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Modernizacja Infrastruktury Sportowej.
Zgodnie z umową wykonawcą prac będzie konsorcjum firm: Blanca Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Wólce Kosowskiej oraz ZPB „Projektobud” z siedzibą w Mianowicach.
Zadanie objęte umową zakłada remont stacji uzdatniania wody obsługującej basen oraz remont niecki basenu poprzez wbudowanie w istniejącą nieckę żelbetową niecki ze stali nierdzewnej wyposażonej w górne rynny przelewowe oraz profilowanie dna basenu o głębokości od 1,0 metra na początku, 1,3 metra w środku długości i 1,8 metra na końcu basenu, wykonanie instalacji odkurzającej dno basenu wraz z zakupem odpowiednich urządzeń, wykonanie instalacji przeciwprądu oraz biczów wodnych (w niecce przewidziano dodatkowo elementy do masażu karku i barków), wykonanie zejść do basenu oprócz tradycyjnego w postaci drabinek poprzez schody umieszczone w części płytkiej basenu oraz montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych. Remont basenu to także wymiana okładzin ściennych pomieszczenia basenu, posadzki oraz sufitu. Zmodernizowane zostaną także instalacje zasilające nieckę basenową oraz instalacja elektryczna w obiekcie. To pierwsza w blisko czterdziestoletniej historii obiektu tak duża jego modernizacja, która pozwoli dostosować pływalnię do potrzeb jej użytkowników.
Rozpoczynający się remont spowoduje wyłączenie pływalni z użytkowania do końca bieżącego roku.
Koszt realizacji inwestycji to 2.565.144,09 złotych w tym: dotacja w ramach Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej - 977 400,00 złotych, pozostałą część stanowi wkład własny Powiatu Kępińskiego w wysokości – 1 587 744,09 złotych.