Dzień Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia
- kategoria:
- Aktualności
Już siódmy rok z kolei, 27 stycznia obchodzony jest Dzień Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia. Święto to upamiętnia początek służb zatrudnienia, który nastąpił w 1919 roku na podstawie dekretu Naczelnika Państwa - Józefa Piłsudskiego o utworzeniu Państwowych Urzędów Pośrednictwa Pracy, będących ważnym instrumentem walki z bezrobociem.
Z tej okazji Wicestarosta Kępiński – Grażyna Jany oraz Przewodniczący Powiatowej Rady Rynku Pracy - Wiktor Gruszka przekazali życzenia i gratulacje dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie. Starosta w swoim wystąpieniu poruszyła temat dotyczący pracy pracownika publicznych służb zatrudnienia, ich roli i zaangażowania oraz podziękowała za pracę i złożyła najlepsze życzenia z okazji ich święta
„Doceniam Waszą codzienną pracę i zaangażowanie na rzecz rozwiązywania trudnych problemów rynku pracy. Wsparcie udzielone każdemu bezrobotnemu przyczynia się do poprawy życia całej społeczności. To trudna indywidualna praca z Klientem, słuchanie i niesienie pomocy. Sprawne funkcjonowanie służb zatrudnienia wymaga perfekcyjnej koordynacji wielu złożonych działań pracowników wszystkich szczebli, podejmowanych w imieniu samorządu Powiatu Kępińskiego.” – powiedziała Starosta Kępiński podczas okolicznościowego spotkania w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie.
Przewodniczący Powiatowej Rady Rynku Pracy - Wiktor Gruszka podkreślił wartość pomocy niesionej drugiemu człowiekowi, która zawsze zmienia jego sytuację, życząc wszystkim pracownikom dalszej wytrwałości w realizacji zadań zawodowych, a także pomyślności w życiu osobistym.
Podsumowując spotkanie Dyrektor PUP Iwona Rataj – podziękowała Gościom za udział w tym szczególnym dniu oraz za ciepłe i życzliwe słowa skierowane do wszystkich pracowników urzędu pracy. „Każdego dnia spełniamy doniosłą misję publicznych służb zatrudnienia. Swoją pracą służymy innym tj. osobom bezrobotnym, poszukującym pracy oraz pracodawcom i partnerom rynku pracy. Świadomi swojej społecznej służby, staramy się dobrze wykonywać złożone i często niedoceniane zadania. Nie boimy się wyzwań i staramy się zawsze podołać wysokim wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów.”