Certyfikat „Najlepsze w Polsce” po raz trzeci dla Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kępnie
- kategoria:
- Aktualności
W związku z tym już po raz trzeci przyznano jej certyfikat za: „Promowanie twórczych dokonań mieszkańców Regionu oraz działania na rzecz czytelnika niepełnosprawnego”.
Konsumencki Konkurs Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” „The Best in Poland” (dawniej „Dobre bo polskie”) jeden z najstarszych konkursów promujących firmy, instytucje i ich usługi - organizowany jest już od 2000 r. Jego organizatorem jest Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego, a patronat medialny sprawują: „Nasz Głos Poznański”, TVP S.A. Oddział w Poznaniu, Radio Merkury S.A., Europejski Magazyn Internetowy „EuroPartner”. Honorowy Patronat nad tegoroczną edycją konkursu objął Wojewoda Wielkopolski Piotr Florek.
Celem konkursu jest promocja i wyróżnienie najlepszych zdaniem konsumentów, usług na rynku europejskim. Zgodnie z regulaminem konkursu czytelnicy „Naszego Głosu Poznańskiego”, słuchacze Radia Merkury i użytkownicy Internetu swoimi głosami ponownie zakwalifikowali Powiatową Bibliotekę Publiczną w Kępnie do grona najlepszych europejskich usług oferowanych w Polsce.
Przyznanie Powiatowej Bibliotece Publicznej w Kępnie Certyfikatu Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług upoważnia do umieszczenia na materiałach reklamowych biblioteki prestiżowego godła „Najlepsze w Polsce”- „The Best in Poland” przez najbliższe 3 lata.
Certyfikat odebrał Dyrektor Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kępnie Wiesław Walas 9 kwietnia 2015 roku w Pałacu Działyńskich w Poznaniu podczas uroczystego podsumowania XXIII edycji konkursu.